SONOFF POW Elite Smart Power Meter Switch

-10%
YOS63STERSONOFF

【LCD Screen】Track of power, current, voltage, and cumulative power consumption of your appliances in real-time on the LCD screen.
【20A Max Load / 16A】Support maximum 20A load, POW Elite compatible with more home appliances.
【6-Month Consumption History Data by Hour】 Power consumption data (accurate to hours) can be kept for up to 6 months which can be exported to excel on your phone.
【Overload Protection】You can set power, current, and voltage threshold. Once any condition is met, the POW Elite will be turned off to protect your appliances.
【Fully Functional】POW Elite has all the most basic functions, like App control, voice control, LAN control, timing schedule, inching setting, power on state, etc.

Sonoff pow עלית wifi חכם מתג מטר 16A /20A בית חכם מתג מסך lcd עובד עם alcd Google 


תיאור:

16A / 20A מקסימום  תמיכה מקסימום 20 אמפר עומס. 

 נתוני היסטוריית צריכת חודשי לפי שעה נתוני צריכת חשמל (מדויק עד שעות) .

כפיתחת עומס יתר על ניתן להגדיר עומס, זרם ומתח. ברגע שכל מצב יתבצע.

שומר באופן מלא על הפונקציות יש את כל הפונקציות הבסיסיות ביותר, כמו בקרת אפליקציות, בקרת קול, לוח זמנים, הגדרת  כוח על מצב, וכו'

מפרטים:

Sunoff האליטה היא מתג מד חשמל, שבב משודרג חדש 200% מהר יותר מאשר הקודם. עם מסך lcd, הוא יכול לעקוב אחר העוצמה, זרם ומתח בזמן אמת וצריכת חשמל מצטברת. תמיכה אליטית כדי לבדוק את צריכת החשמל של 6 חודשים מדויקים לשעה, הנתונים יכולים להיות מיוצאים להצטיין בטלפון שלך. באפשרותך להגדיר את פי צריכת חשמל יומית/חודשית כאשר השגת יעד הצריכה, תקבל הודעת דחיפה.

תמיכה הוספת מכשירי sunoff עוזרת בית עבור שליטה ואוטומציה באמצעות תוסף ewelink. מה עוד, כדי לעזור לך לשמור את השימוש באנרגיה, לזרוע האליטה מצטרפת alexa לוח מחוונים באנרגיה, אתה יכול להציג באופן מרכזי את צריכת האנרגיה הכללית או האינדיבידואלית בלוח המחוונים. אם אתה מנוי ewelink מתקדם תוכנית, האליטה pow היא גם תואמת עם בקרת אינטרנט ו-ewelink.

פאר העילית עם המעכב הגבוה ביותר V-0 המתחם המעכב הגבוה ביותר, שיירות מסופי משודרגו מצמצמצמות כל סיכון .

החבילה כללה:

1 * מתג חכם מד חשמל

1* הוראות

חוות דעת

חוות דעת על SONOFF POW Elite Smart Power Meter Switch

אין חוות דעת למוצר זה כרגע